Wat is een professional organizer nu precies?

Een professional organizer begeleidt anderen om overzicht en structuur te krijgen in ruimte en tijd waardoor je grip krijgt op je (meestal drukke) leven. 
Er wordt altijd gewerkt vanuit jou behoeften en wensen, we leveren maatwerk. 

Wanneer schakel je de hulp van een professional organizer in?

Iedereen kan een professional organizer inschakelen.  Let’s get organized werkt graag met iedereen die op zoek is naar rust, ruimte en overzicht in huis of op de werkplek. Je gunt jezelf een professional organizer om samen aan de slag te gaan, dat kan vanwege een acute situatie of als je al langer tegen iets aanloopt.

Wat kun je verwachten?

Nu we aan de slag gaan bij jouw thuis leer ik je keuzes te maken in wat je met je spullen wilt. Ik geef je tips hoe een ruimte praktisch kan worden ingedeeld, methoden om je spullen op te bergen en hoe je toekomstige spullen kan structuren. Zo heb je overzicht en controle over je spullen. Als we aan de slag gaan op je werk leer ik je een goed systeem op te zetten om je mails en digitale documenten zo overzichtelijk mogelijk te ordenen. 

Het belangrijkste is dat jij de regie houdt over jouw spullen/digitale documenten. Ik begeleid je hierin, maar jij bepaalt en maakt uiteindelijk de keuzes. Een professional organizer gaat samen met jou aan de slag, maar ruimt niet zelf op. Ik houd me aan de gedragscode Nederlandse Vereniging van Professional Organizers. 

Kun jij wel wat hulp gebruiken?