Hoe gaan we te werk?
De intake
In dit eerste persoonlijke gesprek tasten we af of we met elkaar aan de slag gaan. Je vertelt me en laat zien waar je tegenaan loopt en samen bepalen we de wensen en het doel. Een goed gevoel van beide kanten is belangrijk.
Je ontvangt een offerte
Hierin staat beschreven wat ons doel is van de sessie. In de offerte kun je lezen hoeveel tijd we voor dit doel uittrekken en een kostenplaatje.
We plannen een afspraak
Nadat je een akkoord hebt gegeven op de offerte, maken we samen een afspraak wanneer we de sessie inplannen.
Let's get organized!
Samen gaan we aan de slag om ons doel te bereiken. Dit kan soms in één sessie, maar soms is een project veelzijdig waarbij we meerdere sessies inplannen.
De klus zit erop en nu?
De klus zit erop! Ik neem na een maand contact met je op om te kijken hoe het met je gaat. Je kunt natuurlijk altijd eerder contact met mij opnemen voor een vraag, advies of een nieuwe afspraak.
Tarieven
Opruimsessie van 3 uur
Kleine klus of ruimte
Gedeelte van een kamer, kast of keuken of het ordenen van de administratie.
€199,00
Opruimsessie van 6 uur
Grote klus of ruimte
Hier komt vaak ook veel sorteer en uitzoekwerk werk bij kijken.
We kunnen een hele ruimte aanpakken.
€399,00
Tijdens de intake maken we een definitieve inschatting voor hoeveel tijd we nodig hebben voor de klus. Alle tarieven zijn inclusief BTW.
